sandenochbvb

Alla inlägg under februari 2013

Av Nathalie biersack - 24 februari 2013 19:10

 


jag vaknade först. jag tittade på eric när han sov han var så söt!!


men sen blev det tråkigt så jag satte mig på honom


han vaknade till och la kudden över ansiktet


jag skrattade till sen sa jag


sova,hångla eller dansa det är du som väljer


hmmm det blir nog hångel då sa eric och drog ner mig och kysste mig vi rullade runt så han log på mig


vi hånglade  sen gick vi upp och åt frukost sen åkte eric till dans studion och jag till gymmet








                                                  
    ERIC´S PERSPEKTIV


 jag kom fram till dansstudion  vi skulee presic börja


vi dansade gamla danser och nya


jag blev jävligt svättig och trött


jag undrar vad molly gör just nu








                                                  MOLLY´S PERSPEKTIV



jag trännade hårt jag blev jätte trött och svättig



jag fick kred från min trännare


jag pakade mina saker sen åkte jag hem jag hoppade in i dushen och hörde hur eric kom in genom yterdörren


jag dushar klart sen  så går jag ut ur badrummet och så känner jag ett par armar kring mig jag vänder mig om och ser rakt in i erics bruna ögon


hej bebe sa eric och kysste mig


hej snyggo sa jag och kysste eric


eric hoppade in i dushen och jag gick till sovrummet o klädde på mig


eric kom in till sovrummet i bara kalsonger


sen så klädde han på sig  och jag slängde mig i sängen


sen kände jag eric läppar mot min jag drog ner erc så han log ovan på mig hans händer letade sig in under mitt linne


snart låg det på golvet jag drog av eric hans linne vi rullade runt vi började hångla


sen gick vi upp och gorde mat sen satte vi oss i soffan o tittade på film


molly somnade i mitt knä jag lyfte upp henne och bärde in henne i sängen


jag la mig oxå i sängen sen drog jag molly närmare mig sen somnade jag med.......





DET VAR KAPITEL 6 DET KOMMER ETT TILL I MORGON DÅ FÅR NI BLAND ANNAT VETA :


(VAD ÄR DET ERIC SKA FRÅGA MOLLY?)


(VAD SVARA MOLLY)


( OCH VAD ÄR DET FÖR ÖVERASKNING ERIC HAR TILL MOLLY?)







Av Nathalie biersack - 22 februari 2013 22:45

                   

Av Nathalie biersack - 22 februari 2013 20:55

           




jag vaknade kl halv 12 och tittade på molly jag pussade henne på halsen och munnen


hon vaknade upp och la kudden över ansiktet och sa eric sov kl är bara 4 


jag tog bort kudden  från molly och la mig över henne


lilla gumman kl är halv 12 sa jag och skrattade


va?!  haha okej sa molly och kysste mig


vi började hånglade




                                 MOLLY´S PERSPEKTIV


jag och eric gick upp och åt frukost sen åkte vi till våra studior.



vi gorde några nya låtar och intervjuer






                                                  
ERIC´S PERSPETIV


jag ringde molly


hej sötnos vad gör du??


hej älskling jag gör inget vad gör du?



inget  ska jag komma och hämta dig??


okej


jag åkte och hämtade molly  sen åkte vi hem


vi lagade lite mat sen satte  vi oss i soffan  och  tittade på film



när blev snurrig när vi skulle gå och lägga oss


så jag lyfte upp henne och bärde in henne vi somnade direkt...














DET VAR KAPITEL 5 DET KOMMER  ETT NYTT I MORGON


KOMENTERA KRAM  




Av Nathalie biersack - 22 februari 2013 18:52

jag har skrivit kapitel 5 av made of pop 2 gånger men jag orkar inte skriva om det igen så det kommer senare i kväll

Av Nathalie biersack - 21 februari 2013 20:59

     







jag vaknade kl 8 eric sov fortfarande och jag ville inte väcka honom så jag gick upp och satte på mig eric shorta


jag gick runt och plockade lite sen gick jag in till sov rummet och hamtade lite rena kläder sen gick jag in i dushen


jag kom ut ur dushen och satte på mig ett av eric lila linnen  och mina shorts



jag torkad håret och satte upp det i en hög hästsvanas jag gick in i sovrummet eric hade vaknat då


han tittade på mig och sa vilket snyggt linne du har på dig


tack sa jag och skrattade jag satte mig brevid honom och pussade honom på munnen


eric du har 30 min på dig innan du ska vara i studion  just det sa eric och satte sig  upp och gick fram till garderoben



han satte på sig ett lika dant linne som  jag hade  fast vitt och ett par jeans  sen sina röda sneakers


han pussade mig och åkte sen i väg






                                                  
    ERIC´S PERSPEKTIV



 jag åkte i väg till studion och gorde nya låtar jag skullekomma hem sent idag


sen gorde vi några intervjuer


jag längtade efter att komma hem till molly sen





                                       MOLLY´S PERSPEKTIV



eric var i studion så jag passade på att göra några sysslor hemma



jag damsuggde hela lägenheten  sen skrubbad jag golve och puttsade speglarna


sen plockade jag i ordning tvätten och gick ner i tvättstuggan och tvättade


jag blev suggen på att baka så jag ställde mig i köket och började baka jag gorde 3 olika sorters cupcakes


sen ställde jag  i ordning kakorna på olika fatt


sen gick jag och hämtade tvätten


sen kollade jag igenom alla skoreric hade tusen par sneakers  och jag tusen klackskor jag ställde in alla i garderoben


sen satte jag mig i bilen och åkte till ica  jag handlade mat tills i kväll  det blev kyckling och ris jag ställde mig och gorde mat när jag hörde att dörren låstes upp



eric kom in i köket wow molly har du bådde städdat, tvättat och bakat???


ja sa jag   och kramade om eric



                                            ERIC´S PERSPEKTIV


 molly hade bådde städat,tvättat och bakat  jag kysste molly sen dukade jag


vi satte oss och åt sen satte vi oss i soffan och kollade på film och åt cupcakes


vi blev trötta och gick in och la oss vi var trötta vi pussade varandra godnatt sen somnade vi....









  DÄR KOM KAPITEL 4 OXÅ KOMMENTERA KRAM   






Av Nathalie biersack - 21 februari 2013 19:21

         









vi vaknade  kl halv 10 vi gick upp och gorde oss i ordning  för att gå på gay galan


vi klädde på oss och åkte ditt



det var jätte kul där  vi fick olika drinkar och godis


vi fick pris för sveriges sötaste par vi bestämde oss för att pussas för öppen publik


så vi kysstes alla skrek och klappade i händerna



sen tog vi en taxi hem


vi tittade på film och myste  eric bärde i mig til sov rummet vi kysstes  och sen så pratade vi och somnade i famnen på  varandra



















                                                 FÖRLÅT FÖR ETT SÅ KORT KAPITEL MEN DET FÖRRA RADERADES OCH JAG ORKAR INTE SKRIVA OM DET DET KOMMER TVÅ ST IMORGON I STÄLLET





Av Nathalie biersack - 20 februari 2013 20:33

 




     






vi vaknade kl 9 och gick upp




                                                  
   MOLLY´S PERSPEKTIV




 jag skulle vara på gymmet hela dagen


och eric skulle dansa och sen vara med j-son


jag gick in till sovrummet och pakade min gymväska


eric kom in och drog med mig ner i sängen


busiga du sa jag och kysste eric


ja sa eric och skrattade


jag kunde inte resa mig för eric höll fast mig


eric jag måste åka nu annars slår min pt igäl mig


då kommer jag och lägger ner han sa eric tufft


bra där tuffing sa jag och kysste eric hejdå


jag gick ut till bilen och satte mig och satte på radion och åkte iväg


jag kom fram till gymmet och bytte om och började





                                            ERIC´S PERSPEKTIV



jag åkte till min dans studio och dansade


jag blev så trött att jag ar tvungen att lägga mig på golvet


vi slutade och jag åkte hem o dushade sen hämtade jag j-son


hej bro


tjäna


vad ska vi göra??


ska vi smyga på molly när hon tränar??


okej


kom så går vi ditt


jag och -son gick till gymmet vi smög in och gömmde oss vi såg att molly skulle börja boxas


hon slog as hårt hon råkade slå ett håll i vägen men pt blev inte sur


hennes pt sa  tänk nu alla tjejer som vill ligga med din saade


säg inte så jag blir bara sur


under hur många som vill det sa pt


och molly skakade av ilska så hon slog på box kudden jätte hårt


bra molly sa pt


tack sa molly


och skulle precis gå ut från lokalen så jag och j-son sprang där ifrån



oj va stark hon är sa j-son


ja fy fan man får passa sig sa jag


vi gick till ett fik i när heten


                                  MOLLY´S PERSPEKTIV



ja var helt slut jag satte mig i bilen och det ställde sig en kille brevid mig som vill tävla


jag tackade jag och vi började tävla  jag vann och jag kollade ut på gatan och där kom eric och j-son


så jag körde ut bilen på trotaren och öppnade dörrarna dom hoppade in i baksättet


fan va stark du är sa json


tack


ja fy fan älskling du är ingen man ska bråka med



haha tack sa jag och rottade  fram min vatten flaska och solglasögon  jag satte på mig dom och drak stora klunkar


det kom en kille till som ville tävla och dt ville jag med


vi körde brevid varandra  jag vann igen


det var en kabb så eric och json vevade ner rutorna och skrek


haha hon vann!!!!!!!!!!!!



vi kom hem och json gick hem  jag och eric gick in i lägenheten


jag hällde vattnet över mig och innan för klädderna sen gick jag till badrummet och hoppade in i dushen


när ja kom ut så lyfte eric upp mig och bärde in mig till sovrummet


han la sig på rygg och jag satte mig på honom


jag kysste han och vi låg är och hånglade


hur visste du att jag var så stark?? frågade jag och tittade på eric


jag och json tittade på dig när du trännade  svarade eric   och lekte med mit hår


okej din buse sa jag och kysste eric


sen somnade vi....





                                                  
            DET VAR KAPITEL 2 AV MADE OF POP DET KOMMER ETT NYTT I MORGON KOMMENTERA KRAM 

Av Nathalie biersack - 19 februari 2013 19:19

        






jag vaknade och satte  mig upp i sängen smiley kom och hoppade upp i sängen och la sig i mitt knä



ja gosade och lekte med honom 


va söta ni e


är du vaken nu


japp sa eric och kysste mig


smiley hoppade upp på eric mage


din bus unge sa eric och klappade smiley


ja sa jag och skulle precis gå upp  när jag kände ett par starka armar runt mig


nehe du ska ingen stans sa eric och drog ner mig i sängen igen han la sig över mig och kysste mig


okej jag går väll inte då sa jag och skrattade


nej precis sa eric och kramade om mig sen gick vi upp och klädde på oss för att åka till studion


vi tog varsin bil men jag skulle ta erics bil idag  för den var lättar för mig att köra


vi körde åt varsitt hål och åkte till våra studior





                                                  ERIC´S PERSPEKTIV



molly tog min bil idag  den va lättare för henne att köra  och eftersom hon frågade så snällt och söt så kunde jag inte säga nej   



jag kom fram till studion o parkerade bilen sen gick jag in till json gill  och j-son


vi skapade lite ny musik och jag gorde ngr mobil intervjuer



                                                  
         MOLLY´S PERSPEKTIV




 jag satt just nu  i   vakna med the voice studion  och skulle prata där



så molly hur e det mellan dig och eric igentligen frågade jakob


det är jätte bra och vi är så lyckliga


vi har hört att ni har fått en kattunge oxå stämmer det?? frågade martin



ja det är sant eric köpte honom


så guligt sa isabella


ja


det går ju bra för dig i musik väg oxå  när kommer det nya albumet


ja det kommer i vår


nu ska hon sjunga unchained för oss live i studion sa martin



 så sjöng jag unchained  sen åkte jag tbs till studion



det var en timme kvar tills jag slutade och eric slutade oxå då men han ska till gymmet oxå


jag gick ut och ringde upp roshi och frågade om vi skulle gå ut och gå


det vill hon vi skull mötas på stora torjet om 1 och en halv timme


jag slutade och åkte hem för att bytta om


jag satte på mig mina joging byxor ett linne en tun jacka och mina älskade tränings skor


jag messade till eric



hej älskling jag går ut och går med roshi ses hemma sen puss  



okej puss  


                     


                                           ERIC´S PERSPEKTIV



 jag åkte till gymmet och trännade hårt för jag hade inte varit där på två dagar



sen åkte jag hem jag hörde att dushen var på så molly var hemma


molly kom ut ur dushen hon pratade i telefon och såg mig hon kramade om mig och gick in i sovrummet



så jag gick in och dushade sen när jag hade rakat mig och klätt på mig så gick jag ut


då kom molly springande mott mig och hoppade upp i min famn


hej älskling


hej bebe


gud vad jag har saknat dig


jag har saknat dig med sa jag och kysste molly


vi gorde i ordning mat och satte oss vid matbordet och åt


sen gick vi och satte oss i soffan smiley hoppade upp och la sig i eric´s knä och somnade


vi tittade på ngn film till klockand var 23.30


sen gick vi och la oss


vi kunde sova länge i morgon för vi var lediga då .



där kom det nya kapitlet som heter made of pop som är fortsätningen av spread a littel light


komentera kram  





Presentation


hej! tjej på 13 år här älskar black veil brides och molly sandén

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min novell kill this love?
 älskar den!
 bra
  så där
 inte bra

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards