sandenochbvb

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

MADE OF POP KAPITEL 30 SISTA KAPITLET

Av Nathalie biersack - 9 april 2013 19:27

     




                                                  
                  MOLLY´S PERSPEKTIV


jag gick upp tidigt idag och åkte till gymmet för att tränna min pt är grym så det gick bra sen åkte jag hem och dushade


eric var i studion. jag hoppade in i dushen  sen åkte jag till min frisö som färgade min toppar rosa sen ringde roshi



- hej älskling


- hej bebe


- är du laddad för swedish house mafia i kväll !?


- japp så in i helvete dd!?


- samma men vi ses i kväll pöss


- ja pöss


jag la fram klädder till i kväll


kl var halv 5 och jag visste att eric var hemma om 5 min



jag hörde dörren som låstes upp och eric kom in



- hej bebe sa jag och sprang in i erics famn


- hej snyggo sa eric och kysste mig


- är du laddad för swedish house mafia i kväll då??


- japp vad ska du göra då?


- jag ska på fest med alex


- okej kul


- ja


eric hoppade in i dushen och jag klädde på mig sen sminkade jag mig  eric kom ut i klasonger  och ställde sig bakom mig


-fan va snygg du är sa eric och kysste mig


- sluta nu sa jag och slog till eric lätt på armen


-det är sant!






                                          ERIC´S PERSPEKTIV


jag gick in i sovrummet och klädde på mig




- älskling jag måste gå nu roppade molly från hallen


- kommer


jag gick ut i hallen och molly var as het


jag la mina händer mott hennes höfter vi kysstes



sen gav vi varandra var sin kyss till innan hon gick



efter en halv timme var jag på väg med alex till ngr vänner



 vi drack olika drinkar och spelade kort




                                                MOLLY´S PERSPEKTIV


swedish house mafia var as bra  jag och roshi gick ut efter konseren eric ringde



- hej gumman är konseren slut?


- hej ja


- alex undrar om min vill komma hit?


- vänta jag ska fråga roshi


- jo roshi alex undrar om vi vill komma ditt och festa?


-ja det blir as kul!!


- ja vi kommer pöss


- bra ses snart puss



vi åkte till alex och fick en stor kram av honom sen gick vi till resten av killarna vi var ensammna tjejer



vi spelade kort och drack drinkar eric kom och satte sig brevid mig han la sina arm om mig



- hej snygging


- hej bebe  sa eric och kysste mig  vi pratade lite sen fick jag syn på en fotboll och frågae roshi om vi skulle spela



det ville hon så vi tog av oss klack skorna och tog på oss våra convers sen började vi spela roshi råkade sparka en hård


på mitt ben jag skrek till


- aj fan roshi killarna tysnade och vände sig om och tittade oss


jag sprang och tog bollen från roshi och gorde mål sen skött jag en höjdis som var as hög sen dribblade jag bollen



killarna kom oxå ut på planen och spelade det var riktigt kul



sen satte vi oss ner igen jag satt i eric armar i...






                                                  
           DET VAR DET SISTA KAPITEL AV MADE OF POP  NÄSTA NOVELL HETER


KILL THIS LOVE


KOMMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 
 
Josefin

Josefin

9 april 2013 22:15

Super bra!<3
längtar tills nästa del kommer :) <3

http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bella

10 april 2013 18:48

Bra.. Bra.. Bra!!!!!!!! Love it!!!

Nathalie biersack

12 april 2013 21:59

tack så mkt blir så glad =)

 
Ingen bild

Bella

12 april 2013 18:55

Du skriver så bra! När kommer nästa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie biersack - 17 juni 2013 15:57

     

Av Nathalie biersack - 25 maj 2013 14:06

                  HEJ FINA LÄSARE SOM NI SÄKERT VET SÅ HAR JAG STÄLLT FRÅGAN HÄR PÅ BLOGGEN OM NGN VILL TA ÖVER DEN MEN FICK INGET SVAR, SÅ JAG BEHÅLLER BLOGGEN SÅ NU I FORTSÄTTNINGEN KOMMER JAG BARA SKRIVA OM MOLLY SANDÉN OCH BLACK...

Av Nathalie biersack - 1 maj 2013 19:51


                                   MOLLY´S PERSPEKTIV     jag vaknade och märkte att eric sov så jag gick upp och dushade sen gick jag ut i köket och gorde i ordning frukost jag   satte på black veil brides in the end jag smö...

Av Nathalie biersack - 1 maj 2013 11:19


            är det ngn som vill ta över bloggen?   skriv en kommentar   vrf just du ska få den   om det inte är ngn som vill ta över den så lägger jag ner bloggen.. ...

Av Nathalie biersack - 27 april 2013 14:49

hej kära läsare jag har inte bloggat på länge som ni karnse redan märkt men jag har tröttnat och orkar inte blogga mer   så ni kan höra av er på msn till mig om någon vill ta över bloggen     ni måste  svara    varför just du ska får bl...

Presentation


hej! tjej på 13 år här älskar black veil brides och molly sandén

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min novell kill this love?
 älskar den!
 bra
  så där
 inte bra

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards