sandenochbvb

Alla inlägg under april 2013

Av Nathalie biersack - 27 april 2013 14:49

hej kära läsare jag har inte bloggat på länge som ni karnse redan märkt men jag har tröttnat och orkar inte blogga mer


så ni kan höra av er på msn till mig om någon vill ta över bloggen



ni måste  svara


 varför just du ska får bloggen ?


gillar du mest hoss eric och molly



så hör av er om ni vill ha bloggen på nathalieuppling@hotmail.com



Av Nathalie biersack - 17 april 2013 15:11

   


                                                  
        MOLLY´S PERSPEKTIV


jag kunde inte hitta eric efter 1 timme så jag gick in och såg han prata med en kompis till honom så jag vände mig om


för att gå ut när jag går in i en glasväg  eric och killen vänder sig om jag tar mig på panna och ser blod



jag tittade på handen och på eric sen smimade jag





                                                  
    ERIC´S PERSPEKTIV


molly krokade in i en glasväg och började blöda i pannan hon tittade på mig sen föll hon i hopp  jag sprang fram till henne



och lyfte upp henne det var inget djupt sår så jag la hennen i sängen och satte mig brevid henne



hon vaknade och satte sig upp hon log mot mig sen satte hon sig upp och skulle gå upp när jag tog tag i henne och


drog henne närmare mig jag pussade henne på  huvudet hon la sina händer på min mage  vi kysstes jag ställde henne


mot vägen vi började hångla  sen gick vi ut till dom andra jag satte mig ner och hade molly i knät hela tiden jag höll om


henne hela tiden.



 efter 3 timmar tog molly och jag en taxi hem molly satt i min famn när vi betallade taxin gick vi upp till lägenheten jag


lyfte upp molly  vi kom in i lägenheten hon puttade ner mig jag drog med mig henne på sängen vi började hångla


sen somnade vi






                                                  
                   NÄSTA DAG



- molly


- ja älskling


- packa din väska med sommar klädder vi ska åka bort


- okej vart ?


- libanon


-ok hur länge


- två månder........









                                                  
         DET VAR KAPITEL 4 FÖRLÅT ATT DET BLEV SÅ KORT MEN PAPPA FYLLER ÅR I DAG OCH DET BLIR KALAS




I NÄSTA KAPITEL SOM KOMMER PÅ FREDAG  FÅR NI VETA BLAND ANNAT




( VAD SVARAR MOLLY ERIC?)



( VAD ÄR DET FÖR KONSER DOM SKA PÅ )


( OCH KOMMER DOM STANNA I TVÅ MÅNADER?)




KOMMENTERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Nathalie biersack - 15 april 2013 19:20

 

Av Nathalie biersack - 14 april 2013 19:29

      



                                   ERIC´S PERSPEKTIV


jag vaknade av att mobilen ringde kl halv 10 på morgonen


 -eric


-tja mannen edin här vill du och din brud komma på fest i kväll ?


-visst vart ?


- ute på landet jag är på mammas och pappas gård dom är inte hemma dom är utomlands


- okej när ska vi komma?


- kl 5?


- okej ses sen


- japp tja


- hej


jag la på sen tittade jag på molly som sov jag la mig över henne och pussade henne då vaknade hon



-eric jag försöker sova faktist


- nehe du vi ska på fest kl 5


- okej vart


- hoss edins förälderars går dom är utomlands


- okej kul


- ja jag lyfte upp molly vi började hångla. efter 20 min gick vi upp och molly åkte och tankade bilen


och jag spelade fifa





                                              MOLLY´S PERSPEKTIV


jag hade presic kommit hem jag gick in i vardagsrummet där eric hade somnat när han spelade fifa


jag skrattade tyst för mig själv sen satte jag mig i hans knä han vaknade till


- hej bebe hur mkt är klockan !?


- den är halv 3


- shit


-ja jag hoppar in i dushen


-ok skynda dig saknar dig redan


- och jag dig



efter 20 min var jag klar och kom ut eric va inne i sovrummet och valde klädder


eric gick in i dushen och jag satte på mig bh och trosor jag satte på mig ett linne sen satte jag mig på sängen och valde kläder



det fick bli en svart kläning och  svarta jeffrey campbells


eric kom ut i kalssonger han ställde sig bakom mig han la sina händer på mina höfter jag  vände mig om och  la  mina


händer på hans sex pack  sen klädde vi på oss sen åkte vi till festen  vi fick olika drinkar sen började vi grilla



det var jätte god mat efter åt hoppade vi studs matta och spelade spela men efter 1 timme kunde jag inte hitta eric....





    DET VAR KAPITEL 3 AV KILL THIS LOVE I NÄSTSA KAPITEL SOM KOMMER NGN GÅNG UNDER VECKAN


FÅR NI VETA BLAND ANNAT



(VART ÄR ERIC!? )


( VAD HÄNDER NÄR MOLLY HITTAR HONOM?!)



( OCH VART VAKNAR DOM UPP DAN EFTER ?!)




KOMMENTERA!!!!



Av Nathalie biersack - 14 april 2013 12:58

 

Av Nathalie biersack - 13 april 2013 21:32

      




                                             MITT I NATTEN MOLLY´S PERSPEKTIV


eric försvinner in i en mörk skog jag springer efter honom när jag kommer fram så håller två killar fast honom och en


annan håller en kniv mot hans hals


jag skriker  eric eric jag sätter mig upp i sängen och skriker rakt ut  jag är genom blöt och jag gråter



eric sätter sig snabbt upp och lägger armarna runt mig  så ja molly lung lung jag är här så ja


han lägger mig i hans famn och vagar mig han låter mig gråta mot hans bröst


jag grätt bådde eric och mig själv till sömns





                                                  
             ERIC´S PERSPEKTIV NÄSTA DAG



jag ringde tomas medans molly sov


 - hej tomas det är eric


- hej eric


- jo jag kan inte åka till studion idag


- varför!?


- molly vaknade mitt i natten och skrek rakt ut och jag vill inte lämna henne nu när hon inte mår så bra


- herre gud stakars lilla gumman hälsa


- ja det ska jag hejdå


-hej


jag la på sen gick jag in till molly igen hon hade vaknat jag la mig ovan på henne



- eric förlåt mig att jag väkte dig mitt i natten jag är så ledsen


- men lilla gumman det gör inget jag lovar sen böjde jag mig ner och kysste henne



rästen av dagen hade vi en slapedag



                                                  
         NÄSTA DAG


jag var på väg för att repa på ett upp träddande jag skulle göra för media och andra kändisar och jag saknade molly redan



jag blev så trött på repet så jag fick lägga mig på golvet





                                              MOLLY´S PERSPEKTIV


jag var på väg till en media grej och eric skulle upp träda jag gick till mitt bord och eric skulle sitta brevid mig


jag gick ut på dans golvet och dansade med ngr vänner sen känner jag hur ngn lägger armarn om mig jag vänder mig om



-hej bebe


- hej älskling va duktig du var sa jag och kramade om honom


- kom hit sa eric och drog mig närmare honom han drog upp sin luva och täkte oss sen kysstes vi en lång härlig kyss



vi hade jätte kul på festen sen åkte vi hem eric lyfte upp mig direkt när vi kom hem och la ner mig på sängen


jag drog ner han hans händer letade sig under mitt linne vi kysstes rullade runt och började hångla  sen somnade vi







DET VAR KAPITEL 2 AV KILL THIS LOVE KOMMENTERA!!!!!!!!!




Presentation


hej! tjej på 13 år här älskar black veil brides och molly sandén

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min novell kill this love?
 älskar den!
 bra
  så där
 inte bra

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards