sandenochbvb

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

kill this love kapitel 3

Av Nathalie biersack - 14 april 2013 19:29

      



                                   ERIC´S PERSPEKTIV


jag vaknade av att mobilen ringde kl halv 10 på morgonen


 -eric


-tja mannen edin här vill du och din brud komma på fest i kväll ?


-visst vart ?


- ute på landet jag är på mammas och pappas gård dom är inte hemma dom är utomlands


- okej när ska vi komma?


- kl 5?


- okej ses sen


- japp tja


- hej


jag la på sen tittade jag på molly som sov jag la mig över henne och pussade henne då vaknade hon



-eric jag försöker sova faktist


- nehe du vi ska på fest kl 5


- okej vart


- hoss edins förälderars går dom är utomlands


- okej kul


- ja jag lyfte upp molly vi började hångla. efter 20 min gick vi upp och molly åkte och tankade bilen


och jag spelade fifa





                                              MOLLY´S PERSPEKTIV


jag hade presic kommit hem jag gick in i vardagsrummet där eric hade somnat när han spelade fifa


jag skrattade tyst för mig själv sen satte jag mig i hans knä han vaknade till


- hej bebe hur mkt är klockan !?


- den är halv 3


- shit


-ja jag hoppar in i dushen


-ok skynda dig saknar dig redan


- och jag dig



efter 20 min var jag klar och kom ut eric va inne i sovrummet och valde klädder


eric gick in i dushen och jag satte på mig bh och trosor jag satte på mig ett linne sen satte jag mig på sängen och valde kläder



det fick bli en svart kläning och  svarta jeffrey campbells


eric kom ut i kalssonger han ställde sig bakom mig han la sina händer på mina höfter jag  vände mig om och  la  mina


händer på hans sex pack  sen klädde vi på oss sen åkte vi till festen  vi fick olika drinkar sen började vi grilla



det var jätte god mat efter åt hoppade vi studs matta och spelade spela men efter 1 timme kunde jag inte hitta eric....





    DET VAR KAPITEL 3 AV KILL THIS LOVE I NÄSTSA KAPITEL SOM KOMMER NGN GÅNG UNDER VECKAN


FÅR NI VETA BLAND ANNAT



(VART ÄR ERIC!? )


( VAD HÄNDER NÄR MOLLY HITTAR HONOM?!)



( OCH VART VAKNAR DOM UPP DAN EFTER ?!)




KOMMENTERA!!!!



 
 
Josefin

Josefin

14 april 2013 20:12

härligt kapitel, längtar tills nästa kommer!!<3

http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie biersack - 17 juni 2013 15:57

     

Av Nathalie biersack - 25 maj 2013 14:06

                  HEJ FINA LÄSARE SOM NI SÄKERT VET SÅ HAR JAG STÄLLT FRÅGAN HÄR PÅ BLOGGEN OM NGN VILL TA ÖVER DEN MEN FICK INGET SVAR, SÅ JAG BEHÅLLER BLOGGEN SÅ NU I FORTSÄTTNINGEN KOMMER JAG BARA SKRIVA OM MOLLY SANDÉN OCH BLACK...

Av Nathalie biersack - 1 maj 2013 19:51


                                   MOLLY´S PERSPEKTIV     jag vaknade och märkte att eric sov så jag gick upp och dushade sen gick jag ut i köket och gorde i ordning frukost jag   satte på black veil brides in the end jag smö...

Av Nathalie biersack - 1 maj 2013 11:19


            är det ngn som vill ta över bloggen?   skriv en kommentar   vrf just du ska få den   om det inte är ngn som vill ta över den så lägger jag ner bloggen.. ...

Av Nathalie biersack - 27 april 2013 14:49

hej kära läsare jag har inte bloggat på länge som ni karnse redan märkt men jag har tröttnat och orkar inte blogga mer   så ni kan höra av er på msn till mig om någon vill ta över bloggen     ni måste  svara    varför just du ska får bl...

Presentation


hej! tjej på 13 år här älskar black veil brides och molly sandén

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min novell kill this love?
 älskar den!
 bra
  så där
 inte bra

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards