sandenochbvb

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

kill this love kapitel 1

Av Nathalie biersack - 12 april 2013 21:59

        






                                                  
           MOLLY´S PERSPEKTIV 


jag vaknade och då var jag i ett annat rum som jag inte känner igen eric ligger inte brevid mig så jag sätter mig upp


i sängen jag har kläderna på mig så jag går upp ute i hallen ligger alla ut sprida jag hittar eric och går fram till honom


han vaknar och drar ner mig på honom



- hahha var var du jag letade efter dig frågade eric med stora ledsna ögon


- jag vet nt jag vaknade i sovrummet


- ok men var ska du?


- jag ska åka hem  vill du följa med nu eller ska jag komma och hämta dig sen?


-jag följer med hem


-ok kom då


eric och jag gick ut från huset och satte oss i bilen  efter 10 min var vi hemma  när vi kom hem så la sig eric i sängen


och jag bytte om till joggin klädder och gick ut och sprang när jag hem var eric borta han var i studion


jag hoppade in i dushen sen bytte jag om och åkte till min studio jag skulle upp trädda i farsta  nära erics studio




                                            ERIC´S PERSPEKTIV


jag och j-son gick ut en sväng då såg vi en planch med molly på som stog att hon skulle upträdda här så vi bestämde


oss för att åka ditt



molly hade presic börjat så jag och j-son smet bakom scenen  när molly kom ner fick hon en chock  men blev glad


vi kramade om henne sen kysste jag henne  vi var tvungna att gå till baka nu så jag kysste molly en sista gång


ngn media typ fick en bild då vi kysstes vi vi sprang där i från






                                                  
                  MOLLY´S PERSPEKTIV


jag var på väg hem nu det skulle bli sjönt att komma hem och få vara själv med min eric


och när jag kom hem kom eric i mot mig och ställde mig mot väggen och kysste mig på munnen och halsen


vi gick in till sängen jag knuffade ner eric men han tog tag i mig så jag hamnade över honom  vi började hångla


jag log nu på eric mage men han drog upp mig och kysste mig  sen somnade vi






DET VAR KAPITEL 1 AV KILL THIS LOVE VA TYCKTE NI? KOMMENTERA!!!!!



 
 
Josefin

Josefin

12 april 2013 22:47

jätte bra!!<3

http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie biersack - 17 juni 2013 15:57

     

Av Nathalie biersack - 25 maj 2013 14:06

                  HEJ FINA LÄSARE SOM NI SÄKERT VET SÅ HAR JAG STÄLLT FRÅGAN HÄR PÅ BLOGGEN OM NGN VILL TA ÖVER DEN MEN FICK INGET SVAR, SÅ JAG BEHÅLLER BLOGGEN SÅ NU I FORTSÄTTNINGEN KOMMER JAG BARA SKRIVA OM MOLLY SANDÉN OCH BLACK...

Av Nathalie biersack - 1 maj 2013 19:51


                                   MOLLY´S PERSPEKTIV     jag vaknade och märkte att eric sov så jag gick upp och dushade sen gick jag ut i köket och gorde i ordning frukost jag   satte på black veil brides in the end jag smö...

Av Nathalie biersack - 1 maj 2013 11:19


            är det ngn som vill ta över bloggen?   skriv en kommentar   vrf just du ska få den   om det inte är ngn som vill ta över den så lägger jag ner bloggen.. ...

Av Nathalie biersack - 27 april 2013 14:49

hej kära läsare jag har inte bloggat på länge som ni karnse redan märkt men jag har tröttnat och orkar inte blogga mer   så ni kan höra av er på msn till mig om någon vill ta över bloggen     ni måste  svara    varför just du ska får bl...

Presentation


hej! tjej på 13 år här älskar black veil brides och molly sandén

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min novell kill this love?
 älskar den!
 bra
  så där
 inte bra

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards