sandenochbvb

Direktlänk till inlägg 13 april 2013

kill this love kapitel 2

Av Nathalie biersack - 13 april 2013 21:32

      




                                             MITT I NATTEN MOLLY´S PERSPEKTIV


eric försvinner in i en mörk skog jag springer efter honom när jag kommer fram så håller två killar fast honom och en


annan håller en kniv mot hans hals


jag skriker  eric eric jag sätter mig upp i sängen och skriker rakt ut  jag är genom blöt och jag gråter



eric sätter sig snabbt upp och lägger armarna runt mig  så ja molly lung lung jag är här så ja


han lägger mig i hans famn och vagar mig han låter mig gråta mot hans bröst


jag grätt bådde eric och mig själv till sömns





                                                  
             ERIC´S PERSPEKTIV NÄSTA DAG



jag ringde tomas medans molly sov


 - hej tomas det är eric


- hej eric


- jo jag kan inte åka till studion idag


- varför!?


- molly vaknade mitt i natten och skrek rakt ut och jag vill inte lämna henne nu när hon inte mår så bra


- herre gud stakars lilla gumman hälsa


- ja det ska jag hejdå


-hej


jag la på sen gick jag in till molly igen hon hade vaknat jag la mig ovan på henne



- eric förlåt mig att jag väkte dig mitt i natten jag är så ledsen


- men lilla gumman det gör inget jag lovar sen böjde jag mig ner och kysste henne



rästen av dagen hade vi en slapedag



                                                  
         NÄSTA DAG


jag var på väg för att repa på ett upp träddande jag skulle göra för media och andra kändisar och jag saknade molly redan



jag blev så trött på repet så jag fick lägga mig på golvet





                                              MOLLY´S PERSPEKTIV


jag var på väg till en media grej och eric skulle upp träda jag gick till mitt bord och eric skulle sitta brevid mig


jag gick ut på dans golvet och dansade med ngr vänner sen känner jag hur ngn lägger armarn om mig jag vänder mig om



-hej bebe


- hej älskling va duktig du var sa jag och kramade om honom


- kom hit sa eric och drog mig närmare honom han drog upp sin luva och täkte oss sen kysstes vi en lång härlig kyss



vi hade jätte kul på festen sen åkte vi hem eric lyfte upp mig direkt när vi kom hem och la ner mig på sängen


jag drog ner han hans händer letade sig under mitt linne vi kysstes rullade runt och började hångla  sen somnade vi







DET VAR KAPITEL 2 AV KILL THIS LOVE KOMMENTERA!!!!!!!!!




 
 
Josefin

Josefin

13 april 2013 22:20

Jätte bra!!<3

http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie biersack - 17 juni 2013 15:57

     

Av Nathalie biersack - 25 maj 2013 14:06

                  HEJ FINA LÄSARE SOM NI SÄKERT VET SÅ HAR JAG STÄLLT FRÅGAN HÄR PÅ BLOGGEN OM NGN VILL TA ÖVER DEN MEN FICK INGET SVAR, SÅ JAG BEHÅLLER BLOGGEN SÅ NU I FORTSÄTTNINGEN KOMMER JAG BARA SKRIVA OM MOLLY SANDÉN OCH BLACK...

Av Nathalie biersack - 1 maj 2013 19:51


                                   MOLLY´S PERSPEKTIV     jag vaknade och märkte att eric sov så jag gick upp och dushade sen gick jag ut i köket och gorde i ordning frukost jag   satte på black veil brides in the end jag smö...

Av Nathalie biersack - 1 maj 2013 11:19


            är det ngn som vill ta över bloggen?   skriv en kommentar   vrf just du ska få den   om det inte är ngn som vill ta över den så lägger jag ner bloggen.. ...

Av Nathalie biersack - 27 april 2013 14:49

hej kära läsare jag har inte bloggat på länge som ni karnse redan märkt men jag har tröttnat och orkar inte blogga mer   så ni kan höra av er på msn till mig om någon vill ta över bloggen     ni måste  svara    varför just du ska får bl...

Presentation


hej! tjej på 13 år här älskar black veil brides och molly sandén

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min novell kill this love?
 älskar den!
 bra
  så där
 inte bra

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards